mandag den 17. februar 2014

9th HOLLAND INTERNATIONAL IMAGE CIRCUIT 2014















Tekst og foto: Per Martens

Hvis man, som jeg, er lidt små doven, kan man her deltage i fem saloner med kun et sæt billeder og et upload:
  • Tribute to Colour, Fotoclub Heerhugowaard FIAP 2014/015
  • Image Salon Delft, Fotoclub'59 Delft FIAP 2014/016
  • International Image Salon Oldenzaal, Fotoclub Oldenzaal FIAP 2014/017
  • Image Contest Wageningen, Camera Club Wageningen FIAP 2014/018
  • Rainbow Challenge Rijen, Foto Amateurs Rijen FIAP 2014/019

Der var mulighed for at deltage I 3 sektioner: farve, sort/hvid og rejse, med fire fotos i hver. Pris 45 euro for en kategori, 50 for to og 55 euro for alle tre. Upload til hjemmeside og betaling med PayPal kørte glat, som det efterhånden gør de fleste saloner.

Foreløbig er alle tider overholdt. Circuit har en Facebook side, hvor man kan følge med løbende. Det synes jeg er en god ide. Her har jeg fx læst, at kataloget bliver på 216 sider. Farver og alle vindere er med.

Her var rigtig mange danske deltagere og rigtig mange danske antagelser. Derfor vil jeg nøjes med at nævne de danske, præmierede fotos.
Honourable mention Henrik R. Kristensen Denmark Eagle with prey

R.P.S. Honourable mention

Per Martens

Denmark

Baboon II

R.P.S. Honourable mention

Henrik R. Kristensen

Denmark

Mouth feeding

PSA Honourable mention

Thomas Pedersen

Denmark

The Story In Your Eyes

Tribute Honourable mention Dragos Ioneanu Denmark Pastel junction

Hvis kataloget svarer til mine forventninger, vil alle deltagere få et godt udbytte af deres deltagelse. Jeg synes helt klart, at det er en overvejelse værd at deltage i den 10th Holland International Image Circuit.

Venlig hilsen
Per Martens